Selvstændig med egen bailine klinik

Er du den kvinde vi står og mangler?

Vi søger dygtige kvinder der har lyst til at starte egen bailine-klinik.

bailine tilbyder hjælp til vægttab, kostvejledning, velvære og smertelindring. Hos os får kunderne personling vejledning og opfølgning. bailine har eksisteret i Danmark i 20 år, og vi ønsker at etablere endnu flere klinikker.

Grunduddannelsen sker i bailine organisationen, hvor den teoretiske og praktiske oplæring finder sted i bailines undervisningslokaler i Randers.

Uddannelsen varer fra 2-4 måneder, afhængig af egen uddannelse, og er fordelt over 2 x 1 uge med afsluttende skriftlig og praktisk eksamen. Du opnår den mest grundlæggende viden og der afholdes hvert år videreuddannelse og opfølgningskurser.

 

Grundlaget for uddannelsen er et selvstudie baseret på bailine-manualen, som omhandler:

  • kundebehandling
  • brug af computerprogrammer
  • træningssimulator
  • kost og ernæring
  • smertelindring
  • kropsøvelser
  • salgsteknik m.m.

Er du kvinde med interesse for sundhed og velvære, meget gerne med en praktisk sundhedsfaglig baggrund, og har du mod på en spændende hverdag og karriere som selvstændig, er bailine din fremtid.

Ønsker du yderlige information om etablering af egen klinik, kontakt bailines hovedkontor, Christian Heidum, på tlf. 86 43 84 00 eller e-mail: chh@bailine.dk

 

Det forventer vi os af dig:

  • at du har interesse for sundhed og velvære, samt har lyst til at drive en forretning med det fokus.
  • at du er kunde- og serviceminded – har et netværk og kendskab til det pågældende område
  • at du kan indgår i et kædestyret koncept med de fordele og begrænsninger, det giver

 

bailine er Danmarks største kvindelig franchisebaserede kæde med klinikker over hele landet. Bailine er forbeholdt for kvinder og er baseret på et franchisesystem, der har med sundhed og velvære at gøre. Systemet er unikt og investeringsgrundlaget er fra 50.000 kr. som giver dig de forødende retningslinjer, til at etabler en klinik i samarbejde med de øvrige i Danmark.